10:16 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کاخ سفید

آمریکا پنج فرد حقیقی از سه کشور را به دلیل ارتباط با ایران تحریم کرد
نماد برتر- آمریکا در فاصله 8 روز تا خروج ترامپ از کاخ سفید ، 5 فرد حقیفی از سه کشور را به اتهام ارتباط با ایران در فهرست تروریست های خاص قرار داد و تحریم کرد .
موج امیدواری در بازارهای جهان با روی کار آمدن دموکرات ها
نماد برتر- بازارهای آسیایی در معاملات امروز با روند افزایشی همراه شدند در حالی که امید به بهبود اوضاع اقتصادی جهان با روی کار آمدن دموکرات ها در ایالات متحده و پیروزی رسمی جو بایدن و حزب دموکرات در انتخابات آمریکا، امیدواری ها را بیشتر کرده است.
دلیل اصلی نوسان اخیر شاخص و پیش بینی شروع رونق بورس از هفته آینده
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اعلام دلیل اصلی نوسان روزهای اخیر شاخص و قیمت سهام اکثر شرکت ها پیش بینی کرد رونق بورس از هفته آینده شروع و تا پایان سال ادامه دار باشد.
آثار جهانی شدن تجارت بر دو قدرت اقتصاد دنیا و پیش بینی برنده و بازنده
نماد برتر- تحلیلگر صندوق بین‌المللی پول با بررسی آثار جهانی شدن بر تجارت و تولید دو قدرت برتر اقتصادی دنیا ، برنده و بازنده این رقابت را پیش‌بینی و به تحلیل رویدادهای آینده پرداخت.
دونالد ترامپ دستورالعمل اخراج شرکت های چینی را امضا کرد
نماد برتر- دونالد ترامپ صبح امروز مصوبه‌ خروج شرکت‌های چینی از بازار سهام آمریکا را امضا کرد. بر اساس این مصوبه شرکت هایی که قوانین حسابداری آمریکا را رعایت نکرده اند، از بازار سهام این شرکت خارج می شوند.
سمت جدید سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل در دولت جو بایدن
نماد برتر- رئیس جمهور منتخب آمریکا ، سفیر سابق در سازمان ملل و مشاور امنیت ملی را به عنوان رئیس شورای سیاست داخلی کاخ سفید منصوب کرد .
انتقال بودجه از اتاق دربسته به اتاق شیشه ای /چابکی دولت با  فروش سهام در بورس
نماد برتر- رئیس جمهور بودجه ۱۴۰۰ را یک بودجه راهبردی خواند و با برشمردن پیام های مهم این بودجه تاکید کرد که اساس این بودجه اعلام شرایط مناسب‌تر اقتصادی برای سال ۱۴۰۰ است.
دلار کماکان عقب می رود
نماد برتر- دلار در ادامه روند نزولی خود کانال ۹۱ واحد را هم از دست داد.
عقبگرد دوباره دلار
نماد برتر- روند نزولی شاخص دلار باز هم ادامه یافت.
کانادا، ارسال دارو به آمریکا را ممنوع کرد
نماد برتر- کانادا در اقدامی جدید صادرات عمده دارو را به آمریکا ممنوع کرد.
ریزش دلار در معاملات جهانی
نماد برتر- شاخص دلار به روند نزولی خود ادامه داد.
واکنش ترامپ ، ظریف ، نتانیاهو ، ولایتی و... به ترور دانشمند هسته ایی
نماد برتر- ترامپ ، ظریف ، نتانیاهو ، وزیر اطلاعات ، ولایتی ، رئیس سازمان انرژی اتمی و... به ترور رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند هسته ایی واکنش نشان دادند.
بازار ۲۰ میلیارد دلاری برق عراق برای ایران
نماد برتر- عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می‌گوید بازار انرژی عراق یکی از مهم‌ترین بازارهایی است که ایران می‌تواند در آن نقش آفرینی کند، هرچند محوریت دولت در آن محدودیت‌هایی به وجود آورده است.
بودجه ۳۳۳ میلیون دلاری انگلیس برای حذف تجهیزات مخابراتی هواوی
نماد برتر- انگلیس پس از ممنوع کردن استفاده از تجهیزات ساخت شرکت هواوی چین در شبکه های نسل پنجم، ۲۵۰ میلیون پوند (۳۳۳ میلیون دلار) برای متنوع کردن منابع تجهیزات ۵G هزینه خواهد کرد.
ادامه روند نزولی دلار
نماد برتر- شاخص دلار کانال ۹۲ واحدی را هم از دست داد.